Saturday, February 11, 2006

Asunto

Kävin eilen perjantaina katsomassa mun uutta asuntoa joka valmistuu maaliskuun alussa. Parketit oli jo laitettu ja keittiökaapit kanssa, mutta tapetit sun muut pinnat olivat vielä laittamatta.

Mä olen nyt asunut noin 4.5 kuukautta vanhempien luona väliaikaisesti odotellen asunnon valmistumista ja olen tyytyväinen että piakkoin pääsen muuttamaan. Hyvin tämä aika täällä väliaikaisasunnossa on mennyt, mutta oma kämppä on oma kämppä. Ja se että on täysin oman asuntonsa isäntä. Bonuksena asunnossa on sauna, joten siellä voi käydä aina tarvittaessa ropsauttamassa, jos maailma alkaa ahdistamaan liikaa.

Seuraavaksi aletaankin sitten miettimään uutta sisustusta. Uusi sänky on jo tilattu (parisänky, kai se minuakin joskus flaksaa ;) ja kotoa saan muutaman huonekalun myös mukaan ja se on oikeastaan ihan jees, sillä nekin rahat voi säästää muihin hankintoihin.

Toki uutta huonekalua ja sellaista tulee hankittua, mutta mua polttelis uusia myös elektroniikkaakin. Flättäri tv (plasma tai lcd) ja kiintolevyllinen dvd olisi ihan must-juttuja. Mutta katsotaan nyt sitten, miten paljon rahaa noihin tuollaisiin jää. Kiintolevyllinen dvd olisi kyllä se tärkeämpi hankinta, sillä mitään tallenninta ei minulla ole tällä hetkellä enkä haluaisi aina valvoa esimerkiksi tuo Langalla-sarjaa, kun se tulee niin myöhään. Mut katellaan nyt mitä tässä ...

Vitsi että on jees, että pääsee taas omaan kämppään ja saa sisustaa sen täysin oman maun mukaan. En halua rihkamaa vaan laatua. Eikä haittaa että siitä pitää maksaa vaikka vähän enemmän.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home