Thursday, July 27, 2006

Herätys 2

Aloitetaan tän Bloggerin haukkumisella, tää on täys paska. Kirjoitin pitkät litaniat juttua eikä tää loppujen lopuksi edes julkaissut mitään. Mä haluun helvettiin tästä paskasta mahdollisimman nopeasti.

Noniin. Mietin tuossa ennen loman alkua, että minkä "oikean" kirjan lukisin loman aikana, kun en oikein muuta ole lukenut kuin ohjelmointiin liittyvää kirjallisuutta. Tänäänkin heräsin ovikellon soittoon, kun postin täti kiikutti minulle uuden paketin. Tällä kertaa Amazonista tilaamani SQL for SQL Server -opuksen. Kiitos. Minä olen Timo ja minä olen nörtti. Hei Timo ...

Jotta ei menisi täysin ohjelmointiaiheiseksi tämä lukeminen, luin muutama viikko sitten Hesarista esikoiskirjailijasta nimeltä Ron McLarty ja hänen kirjastaan The Memory of Running (Pyörällä ajamisen taito). Kirjailija on alunperin näyttelijä, joka on esiintynyt monessa tv-sarjassa ja leffassa ja itse Stephen King kekkasi hänet sattumalta. Kirjailija ja kirja alkoivat kiinnostamaan siinä määrin, että taidankin huomenna mennä kipinkapin kirjakauppaan ja ostan opuksen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home